Jak vám dokáže pomoci Instamag a co všechno umíme udělat pro váš Instagram?

Instamag (efektivní) umělá inteligence + kompletní zpráva Instagram konta

Jak fungujeme a co víme poskytnout klientovi?

V rámci nejprogresivnější sociální sítě Instagram, naše společnost poskytuje kompletní péči o účty klientů pro různé oblasti a segmenty. Pokud mluvíme o kompletní péči, povídáme si o dvou hlavních částech popsaných níže.

Spojením našeho unikátního softwaru Instamag a našich znalostí social media reklamy, vytvoříme dokonalou souhru, která z Vašeho Instagramu udělá originální prezenční či prodejní kanál.

 

1. Instamag – unikátní umělá inteligence

Jak funguje náš unikátní software? (Přeskočte níže pokud vám je fungování jasné.)

Systém vytváří interakce na předem zvolené a vyspecifikované publiku (tedy potenciálni cílovou skupinu, kterou si nadefinujeme) z účtu (vaším jménem). Primárne interakcí FOLLOW /nebo LIKE/, které z účtu vytvoří, se tak potencionálním klientům zobrazíte v upozorněních (stejné upozornění jako když vám na osobním profilu like/follow kamarád na fotografii). Jelikož 99% lidí absolutně netuší, že Instamag software existuje, upozornění, resp. interakce nevnímají jako placenou reklamu!, ale jako něco osobní. Zajímá je jaká osoba/profil jim dala like/follow. Zajímá je to natolik, že otevírají a kontrolují daný profil, ze kterého interakce přišla. Pokud je cílová skupina zvolena správně a obsah Vašeho Instagramu je pro danou osobu zajímavý, začne ho prohlížet, vstoupí na web, stane se vašim fanouškům a podobně.

Systém funguje na vzorci (resp. nejlépe ověřeném pressete, ve většině případů pokud není nastavení jiné) 1 (2), 3 (2). Tj., První den follow na vybraný účet, následně mu lajkne náhodnou fotografii (to působí opravdu NEroboticky a člověka to zaujme více než jedna interakce). Software počká dva dny bez další interakce s tímto účtem. Na třetí den znovu like na jednu z fotek daného účtu pokud i byly pro vybraný účet vaše posty/produkty/služby zajímavé, ale člověka jsme zastihli v nesprávnou dobu (řídil?), tímto se mu jednoduše připomeneme a neztratíme ho.

Následně ho systém unfollowne, tedy dohlédne, aby náš profil neměl xy-stovek sledovaných. Účty, které sleduje mnoho lidí a naopak dané účty mají počet sledovaných v menším poměru, působí exkluzivnější. Získaný fanoušek však na našem profilu zůstane. Tedy kromě toho, že jsme získali jeho prvotní pozornost, je možné na něj do budoucna cílit zdarma prostřednictvím postů, stories postů, informovat ho o různých produktech, slevách a pod.,tedy oslovovat ho jako fanouška organicky.

  • vybereme vhodné cílové skupiny na základě jejich aktivity a zájmů, pohlaví, oblasti a pod., vyhodnotíme jejich návratnost, optimalizujeme a vyčleníme ty nejlepší skupiny (na základě dosavadních kampaní máme vhodné a ověřené pressety pro téměř každý segment/oblast zájmů)
  • zvolíme správný poměr mezi interakcemi (follow, like, direct)
  • vytvoříme až 35 000 000 interakcí
  • oslovíme až 25 000 jedinečných účtů
  • přidělíme každému klientovi osobního marketéra (osobní marketér zná detailně konto klienta, strategii a cíle .. vše během kampaně optimalizuje, komunikuje s klientem a dohlíží na co nejefektivnější průběh) – tento druh supportu neposkytuje žádná obdobná služba!
  • v případě zájmu spustíme direct kampaň (příklad – každému novému sledovateli odešleme uvítací zprávu, pro eshop to může být uvítání a poděkování za follow s nabídnutým 5% slevovým kupónem na nákup a pod.), více o direct kampani zde: Jak jsme díky directu zvýšili prodej přes Instagram?
  • měsíční reporting (velmi detailní – zkoumáme reálnost publika, autenticitu, zájmy a pod. – na vyžádaní zdarma)

 

2. Co zahrnuje kompletní zpráva?

  • analýza konta, nastavení krátkodobé a dlouhodobé strategie
  • kompletní péče o obsah v rámci postů, jejich kreativa, prezentace, copywriting (většinou na základě dodaných materiálů, obsahu na webu apod.), cca 10-30 postů/měs. (Na základě požadavků, cílů klienta, zvolené strategie a pod.)
  • kompletní péče o obsah v rámci stories, jejich kreativa, prezentace, copywriting, cca 25-50 stories/měs.
  • kreativa a realizace různých akcí (soutěže, odprezentovaní nových služeb/produktů, slevových kupónů a pod.)
  • zastřešení navazování spoluprací s influencermi (na základě požadavků klienta a strategie zastřešíme nalezení správných účtů influenceru vhodných pro prezentaci, nastavíme a dohodneme nejvýhodnější možné podmínky, intenzitu postů, způsob prezentace, měřitelnost a pod.)
  • zastřešíme grafické práce potřebné pro zvýšení exkluzivity konta (stories výběrové animace, stories grafika a pod.)
  • správa placených kampaní a reklam (v rámci dohodnutého rozpočtu realizujeme, optimalizujeme a vyhodnocujeme placené kampaně – kampaň se hradí z ADS účtu klienta, tedy klient má 100% přehled na co a kde byly peníze použity, my v účtu působíme jen jako správce – tj. nerefakturujeme, ale používáme pouze napojení v rámci co největší serióznosti)
  • měsíční detailní reporting

Samozřejmostí u obou službách je poskytování služeb i mimo ČR (se zabezpečením překladu z naší strany v případě nutnosti)!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *